Let us help each other

help others

Doing Shaklee is not only about selling products. Its about guiding those who wants to help themselves to help others, to help others, to help others, to help others, to help others, to help others, and the list goes on. Haaa…nampak tu. Kecik ke besar pahala menjana income dan menyampaikan ilmu? I am satisfied that […]

Bila mama tak sihat…

mama tak sihat

Bila mama tak sihat…. Semalam saya kurang sihat. Tak demam pun. Cuma sakit-sakit badan dan sendi dan jugak cerry berry.  Nak makan apa-apa pun tak lalu. Segala makanan berminyak dan bersantan semua saya tolak. Sehinggalah saya mintak Encik Suami tolong potongkan buah mangga kerana itu sahaja yang saya mampu telan bila tidak sihat. Selepas buah […]

Bisnes Shaklee Ok Ke?

bisnes shaklee ok ke

Kenapa pilih Shaklee? Ramai betul tengah buat bisnes Shaklee. High competetion. Susah. Tak takut persaingan ke? Aikkk…buat bisnes apa-apa pun mesti ada persaingan bukan? Fikir positif. Ini namanya persaingan sihat. Ramai dah boleh dapat income dengan Shaklee. Takkan kita nak mengalah dan tengok je orang lain dapat income? Tak teringin ke nak rasa sama? Haaa….. […]

Cara Merawat Apabila Anak Tidak Sihat

Ada beberapa perkara yang saya belajar apabila anak tidak sihat. Antara yang perlu dirawat ialah: 1- fizikal 2- emosi 3- spiritual 4- mental Fizikal ——- Saya memililh untuk merawat dengan memberi makanan tambahan (supplement) untuk mencegah agar sakitnya tidak melarat. Bagi saya produk semulajadi lebih baik dari dadah. Air juga sangat penting untuk membuang kuman […]

Pentingnya Mengenali Diri

First of all, before you read  this entry, it’s going to be very formal and written in Bahasa Melayu. Well, my language is not that perfect, but I’ll try my best to express my concern. So, here it goes……….. Saya baru sahaja menghadiri satu sesi Ibu Bapa Pelajar dan Pensyarah di fakulti tempat saya bekerja. […]